Boldog Emberek

Szeretnéd tudni, hogy mi a boldogság titka? Én elárulom!

Anya kezdődik!!!!!!!

2015. július 15. 15:33 - Kriszmy

Sziasztok!

Hát akkor kezdjük el!

Most kezdhetném egy bemutatkozással, de nem fogom. Mégpedig azért, mert ezek a bemutatkozások eléggé unalmasak. Azok, akik ismernek, tudják, hogy ki vagyok, azok akik meg nem ismernek, egy pár mondatból sem fogják megtudni milyen is vagyok.És különben sem én vagyok a fontos, hanem TE! (Tudom, és-sel nem kezdünk mondatot. Ha nem haragszol, ezeket a szabályokat én biztosan fel fogom rúgni néhányszor.)  Szóval maradjunk annyiban, hogy a nevem Kriszmy.

Hogy miért is kezdtem el blogot írni? Ennek az az oka, hogy túl sok rosszkedvű, boldogtalan embert látok magam körül. Nem értem, hogy miért boldogtalanok, amikor boldogok is lehetnének.

Oké, oké, ne legyints! Igenis mindenki lehet boldog! Szándékom, ezt be is bizonyítani. Azt mondod, hogy te nem lehetsz az, mert túl sok a problémád? Ebből nekem csak az derül ki, hogy ellenálló vagy. Olyan, aki azért is megmutatja, hogy nem lesz boldog, ha a fene fenét eszik is.

Nagyon helyes! Szeretem az ellenállókat! Ugyanis egy olyan embert boldoggá tenni, aki szeretne boldog lenni, nem nehéz. De egy ellenállót? Na, az a kihívás. És én egyszerűen imádom a kihívásokat!

Ezért, nagyon szeretném, ha minél több ellenálló írna nekem! Gyerünk, csak bátran! Vágjátok az arcomba, hogy hülyeségeket beszélek, és titeket úgy sem tudlak boldoggá tenni.

De nem csak ők írhatnak. Szeretném azokat az embereket is megtalálni, akik szeretnének boldogok lenni.Itt bármilyen kérdésre, válaszolok, és majdnem bármilyen témát fel lehet dobni. Két kivétel van, a politika, és a vallás. Mégpedig azért kivételek, mert mind a kettő olyan téma, ahol az emberek nem az eszükre, és tapasztalataikra hallgatnak, hanem a meggyőződésükre. Bár van róla véleményem, erről nem szeretnék beszélgetni. Vannak ehhez ennél a blognál megfelelőbb fórumok, aki szeretne, oda írhat.

És még egy fontos szabály! Az egymást sértő, trágár írásokat nem tűröm! Ezeket ki is törlöm! A többi jöhet! Még a negatív kritika is! (Tudom, ezt sokan szeretik!  :) )

És itt álljunk meg egy pillanatra! Ha azt hiszed, hogy itt fennkölt idézeteket olvashatsz az életről, akkor tévedsz. Szögezzünk le rögtön valamit: A BOLDOGSÁG, EGYEDÜL RAJTAD MÚLIK! SENKI, ÉS SEMMI NEM TEHET TÉGED BOLDOGGÁ CSAK TE MAGAD! MERT EGYEDÜL TE VAGY FELELŐS AZ ÉLETEDÉRT! 

Én, csak azért vagyok itt, hogy segítsek! És ezt meg is teszem. Egyet ígérhetek, az írásaimban nem lesz semmi fennkölt, és nyálas, mert az élet sem ilyen! Történeteket fogok elmesélni, amikből mindannyian okulhatunk, és elmondom, hogy hogyan lettem, egy abszolút negatív emberből, egy nagyon boldog ember! 

Ha figyelsz, és elfogadod a segítségemet, te is boldog emberré válhatsz.

Remélem kíváncsivá tettelek, és holnap is itt leszel, ugyanis, holnap az életemről szeretnék mesélni neked!

 

További szép napot mindenkinek!

Kriszmy

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr437630268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása